Dagsarkiv: 27.07.2011

Er du klar til at gribe en FANTASTISK mulighed ? Med GARANTI.


IND IMELLEM ER DE STØRSTE OPLEVELSER dem, som vi måske slet ikke gav en chance. Kender du det? Jeg gider ikke. Jeg har ikke lyst. Det er ikke lige noget for mig. Og ind imellem må vi alligevel gøre det … Læs resten

Udgivet i Kunst, kultur & oplevelser | Tagget , , | Skriv en kommentar

ERHVERVSLIV: tag medansvar for samfundsudviklingen – vær med i debatten


HVOR ER ERHVERVSLIVET i forhold til samfundet? For langt væk, mener jeg. Lokalt og på landsplan. Hvad mener du?

Udgivet i Debat, politik & samfund | Tagget , , , , , , | Skriv en kommentar

Tanker fra en robåd – storpolitik i det sydfynske øhav


HVERT ÅR I UGE 33 ror jeg med min faste besætning – to gæve roskilde-roere – en tur i det sydfynske øhav. I 2010 var det tur nummer 28 i træk. Roforeningen Bølgeskvulps tre medlemmer har kendt hinanden i mere … Læs resten

Udgivet i Kirke, tro & tanker | Tagget , , , , | 8 kommentarer

Måske tror vi mere end vi tror?


VED ONSDAGSREFLEKSION i Roskilde Domkirke i dag, fortalte Marie Harms en historie om en kollega, der som sygehuspræst blev kaldt til et dødsleje på intensivafdeling. Der var to senge på stuen og de kunne ikke flyttes. Præsten tilbød familien ved … Læs resten

Udgivet i Kirke, tro & tanker | Tagget , , , , , | 3 kommentarer

Oslo: Henrik Sass Larsen på vildspor – terroren virker igen


DET ER NOK PÅ GRUND AF sommerferien, at der gik hele fire dage, før en politiker foreslår nye lovregler som følge af en meget eksponeret begivenhed, denne gang Oslo-katastrofen.

Udgivet i Debat, politik & samfund | Tagget , , , , , , , | 2 kommentarer